Valitse sivu

Johdanto

Johdanto

TERVETULOA MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – VERKKOKURSSILLE!

Hei,

Olen Riitta-Liisa Väisänen, tämän verkkokurssin vetäjä.

Halutessasi voit katsoa alla olevan videon, jossa kerron hieman tarkemmin omasta kouluttajan taustastani. Samalla kerron ennakkoon miksi asiakaspalvelun jatkuva kehittäminen on tärkeää meille kaikille, myös sinulle ja työyhteisöllesi. Tai sinulle, joka olet suuntautumassa asiakaspalvelutyöhön tämän jälkeen.

Kurssin voi aloittaa koska tahansa. Kurssimateriaali etenee tietyssä järjestyksessä loogisesti kuuden viikon ajan. Pääset nyt heti tutustumaan Johdanto-osiossa oleviin materiaaleihin ja tekemään Ennakkotehtävääsi. Voit halutessasi kutsua ystäviäsi mukaan tälle matkalle kehittämään omia taitojaan.

Olen iloinen, että olet mukana kurssilla. Uskon, että meille tulee kehittävä, yhteinen matka, joka auttaa sinua menestymään omassa työssäsi.

Riitta-Liisa

Kurssin eteneminen

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”17″ width=”940″]KEHITY ASIAKASPALVELIJANA on verkkokurssi, jonka myötä tutustut asiakaspalveluun kokonaisvaltaisesti, kehität  itsellesi tärkeitä taitoja asiakkaiden kohtaamista ja vuorovaikutuksen onnistumista varten.  Valmennus rakentuu Johdannosta ja 5  moduulista, jotka aukeavat sinulle viikon välein. Moduulit sisältävät orientaatiovideon, PDF-muodossa olevia tehtäviä ja oheismateriaaleja.

Valmennuksen aikana teet kurssiin liittyviä tehtäviä tehtäväkirjan avulla  ja sovellat oppimaasi heti omaan työhösi.  Jos et tällä hetkellä ole asiakaspalvelutyössä, niin ei hätää. Voit ottaa mietinnän ja tarkastelun kohteeksi jonkin sellaisen organisaation, jota sinun on vaivatonta havainnoida.  Tämä verkkokurssi soveltuu hyvin myös vasta-alkajalle, joka haluaa oppia palvelun tärkeät perusperiaatteet ja päästä  jatkossa asiakaspalvelutyöhön.

KEHITY ASIAKASPALVELIJANA –kurssi  auttaa Sinua

-tutustumaan itseesi, omaan tapaasi toimia erilaisissa tilanteissa, omaan temperamenttiisi ja viestintätyyliisi

-ymmärtämään asiakkaiden erilaisuutta ja erilaista käyttäytymistä

-hahmottamaan asiakaspalvelua kokonaisvaltaisesti. Mitkä seikat palvelussa ovat sellaisia, joihin itse voit omalla työlläsi vaikuttaa ja mitkä seikat organisaation toiminnassa edesauttavat onnistumista työssäsi. Lisäksi opit ymmärtämään asiakkuuden merkityksen palvelun onnistumisessa.

-kehittää omia asiakaspalvelutaitojasi entisestään.

Toivon, että teet kurssia sen etenemisaikataulussa. Harjoituksia voi toki tehdä hyvin missä järjestyksessä tahansa itselle sopivana aikana. Tulosta tehtävät itsellesi ja kirjoita vastauksesi niille varattuun kohtaan.[/text_block]

  • LATAA
    LATAA

    Kurssirakenne kokonaisuutena

  • LATAA
    LATAA

    Mitä asiakaspalvelu on?

  • LATAA
    LATAA

    Tehtäväkirja/Motivaatio

  • LATAA
    LATAA

    Kirjallisuusvinkkejä

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Powered by: Kostet Oy

[/text_block]