Valitse sivu

Osio 02

MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 2

TUNNE ITSESI, Hyvän palvelun perustekijät 2

Tässä osiossa jatkamme tutustumista SINUUN palveluhenkilönä ja tapaasi toimia yhteistyössä muiden ihmisten kanssa. Hyvän palvelun perus- tekijöistä käsittelemme kuviossa punaisella merkittyjä osa-alueita: viestintätaito, vuorovaikutustaidot, ihmistuntemus ja oman työn arvostus.

Tutustut myös itsearviointitehtävien kautta omaan, sinulle tyypilliseen viestintätyyliin ja viestintätyyleihin yleisemminkin. Testejä tehdessä on tärkeää, että olet rehellinen itsellesi. Testit luonnollisesti ovat suuntaa- antavia, ei välttämättä koko totuus.

Seuraavaksi voit katsoa videon.

  • LATAA
    LATAA

    Perustekijät lukuaineisto 2

  • LATAA
    LATAA

    Kalvot osio 2 viestintä ja vv

  • LATAA
    LATAA

    Osio 2. Tehtäväkirja 2

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Powered by: Kostet Oy

[/text_block]