
MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 2

TUNNE ITSESI, Hyvän palvelun perustekijät 2

Tässä osiossa jatkamme tutustumista SINUUN palveluhenkilönä ja tapaasi toimia yhteistyössä muiden ihmisten kanssa. Hyvän palvelun perus- tekijöistä käsittelemme kuviossa punaisella merkittyjä osa-alueita: viestintätaito, vuorovaikutustaidot, ihmistuntemus ja oman työn arvostus.
Tutustut myös itsearviointitehtävien kautta omaan, sinulle tyypilliseen viestintätyyliin ja viestintätyyleihin yleisemminkin. Testejä tehdessä on tärkeää, että olet rehellinen itsellesi. Testit luonnollisesti ovat suuntaa- antavia, ei välttämättä koko totuus.
Seuraavaksi voit katsoa videon.

Tietoa kurssista
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Kohde: Vasta aloittaneet
Videon kesto: 14:20
Tässä voi olla hieman tietoa videosta[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

Powered by: Kostet Oy
[/text_block]
Viimeisimmät kommentit