![](images/wpspin_light.gif)
MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO I
![](images/wpspin_light.gif)
TUNNE ITSESI, Hyvän palvelun perustekijät
![](images/wpspin_light.gif)
Tässä vaiheessa olet tutustunut lyhyesti aiheeseen ’Mitä asiakaspalvelu on?’ Tiedät jo sen, että asiakaspalvelun synnyssä on kolme osatekijää: fyysiset tilat, henkilöstö ja kohderyhmät = valitut asiakkuudet. Näiden seikkojen yhteensopivuudesta riippuu se, kuinka hyvää palvelua asiakas meiltä saa.
![](images/wpspin_light.gif)
Tässä osiossa lähdemme ensin tutustumaan SINUUN palveluhenkilönä ja tapaasi toimia. Hyvän palvelun perustekijöistä käsittelemme kuviossa punaisella merkittyjä osa-alueita: oikea asenne, hyvä käytös, empatia, aktiivisuus ja omatoimisuus. Muistathan, että sinä itse olet hyvän palvelun suppilon keskiössä. Voit itse vaikuttaa asiakkaasi saaman palvelun laatuun.
Seuraavaksi voit katsoa videon.
![](images/wpspin_light.gif)
Tietoa kurssista
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Kohde: Vasta aloittaneet
Videon kesto: 14:20
Tässä voi olla hieman tietoa videosta[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
![](images/wpspin_light.gif)
Powered by: Kostet Oy
[/text_block]
Viimeisimmät kommentit