Valitse sivu

Osio 03

MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 3

TUNNE TYÖYHTEISÖSI

Tässä osiossa siirrymme tarkastelemaan työyhteisösi merkitystä hyvän palvelun synnyttämisessä. Käymme kuvion 1 mukaisesti läpi palvelukokonaisuutta, palvelulupausta ja palveluprosessia. Lisäksi työyhteisön tuntemus osiossa tutustumme käytännön toiminnan näkökulmasta erityisen tärkeään sisäisen markkinoinnin/sisäisen palvelun sisältöön. Jos sisäinen palvelu ei suju vaivattomasti, niin ulkoinen asiakas-palvelukaan ei voi sujua hyvin.

Sisäisen palvelun yhteydessä tutustut muiden tehtävien ohessa lisää itseesi tehtäväkirjan itsearviointitehtävien kautta. Testejä tehdessä on taas hyvä muistaa, että olet rehellinen itsellesi. Testit luonnollisesti ovat suuntaa-antavia, ei välttämättä koko totuus.

Seuraavaksi voit katsoa videon.

  • LATAA
    LATAA

    Lukuaineisto osio 3

  • LATAA
    LATAA

    Osio 3. Temperamentit kalvot

  • LATAA
    LATAA

    Osio 3. Tehtäväkirja 3

  • LATAA
    LATAA

    Lehtiartikkeli HS

  • LATAA
    LATAA

    Lehtiartikkeli Talouselämä

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Powered by: Kostet Oy

[/text_block]