MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 3
Tässä osiossa siirrymme tarkastelemaan työyhteisösi merkitystä hyvän palvelun synnyttämisessä. Käymme kuvion 1 mukaisesti läpi palvelukokonaisuutta, palvelulupausta ja palveluprosessia. Lisäksi työyhteisön tuntemus osiossa tutustumme käytännön toiminnan näkökulmasta erityisen tärkeään sisäisen markkinoinnin/sisäisen palvelun sisältöön. Jos sisäinen palvelu ei suju vaivattomasti, niin ulkoinen asiakas-palvelukaan ei voi sujua hyvin.
Sisäisen palvelun yhteydessä tutustut muiden tehtävien ohessa lisää itseesi tehtäväkirjan itsearviointitehtävien kautta. Testejä tehdessä on taas hyvä muistaa, että olet rehellinen itsellesi. Testit luonnollisesti ovat suuntaa-antavia, ei välttämättä koko totuus.
Seuraavaksi voit katsoa videon.
Tietoa kurssista
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Kohde: Vasta aloittaneet
Videon kesto: 14:20
Tässä voi olla hieman tietoa videosta[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Powered by: Kostet Oy
[/text_block]
Viimeisimmät kommentit