MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 4
TUNNE ASIAKKAASI, Asiakkuuden rooli palvelun tuottamisessa
Tässä vaiheessa olet tutustunut omaan ja työyhteisösi rooliin palvelun tuottamisessa.
Osiossa 4 tarkastelemme asiakkaiden roolia työyhteisösi palvelun tuottamisessa. Nykyaikaisessa liiketoiminnassa asiakkaiden merkitys on jatkuvasti lisääntynyt. Asiakkaiden toiveet, tarpeet ja odotukset ovat koko toiminnan lähtökohtana. Mitä paremmin tunnemme asiakkaamme sitä helpompaa meidän on heitä auttaa. Ammattikielessä käytetään tällaisesta toiminnasta erilaisia nimityksiä: asiakaslähtöisyys, asiakassuuntaisuus ja asiakkuusajattelu. Asiakas on jokaisen palveluorganisaation menestyksen avaintekijä. Ilman asiakkaita on mahdotonta saavuttaa toiminnalle asetettuja tavoitteita.
Seuraavaksi voit katsoa aiheeseen liittyvän videon.
Tietoa kurssista
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Kohde: Vasta aloittaneet
Videon kesto: 14:20
Tässä voi olla hieman tietoa videosta[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Powered by: Kostet Oy
[/text_block]
Viimeisimmät kommentit