MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 5
ASIAKASPALVELUN LAATU, Palvelun laatuun vaikuttavat seikat
Nyt olet opiskellut kaikki keskeisimmät seikat, jotka vaikuttavat hyvän asiakaspalvelun tuottamiseen: oma roolisi, työyhteisön rooli ja asiakkuuden rooli.
Vimeisessä osiossa 5 tarkastelemme niitä tekijöitä, jotka vaikuttavat palvelun laadusta syntyviin mielikuviin. Asiakastyytyväisyyttä synnyttävät seikat ja niistä huolehtiminen varmistavat oman organisaatiosi tavoitteiden (taloudelliset ja muut) toteutumisen käytännössä.
Tehtäväkirjassa on koko aihetta käsittelevä kokoava laajempi tehtävä Palvelujärjestelmästä sekä joitakin itsearviointeja ja omia tuntemuksiasi nyt verkkokurssin suoritettuasi.
Seuraavaksi voit katsoa aiheeseen liittyvän videon.
Tietoa kurssista
[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]Kohde: Vasta aloittaneet
Videon kesto: 14:20
Tässä voi olla hieman tietoa videosta[/text_block][/op_liveeditor_element]
[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]
Powered by: Kostet Oy
[/text_block]
Viimeisimmät kommentit