Valitse sivu

Osio 05

MENESTY ASIAKASPALVELIJANA – OSIO 5

ASIAKASPALVELUN LAATU, Palvelun laatuun vaikuttavat seikat

Nyt olet opiskellut kaikki keskeisimmät seikat, jotka vaikuttavat hyvän asiakaspalvelun tuottamiseen: oma roolisi, työyhteisön rooli ja asiakkuuden rooli.

Vimeisessä osiossa 5 tarkastelemme niitä tekijöitä, jotka vaikuttavat palvelun laadusta syntyviin mielikuviin. Asiakastyytyväisyyttä synnyttävät seikat ja niistä huolehtiminen varmistavat oman organisaatiosi tavoitteiden (taloudelliset ja muut) toteutumisen käytännössä.

Tehtäväkirjassa on koko aihetta käsittelevä kokoava laajempi tehtävä Palvelujärjestelmästä sekä joitakin itsearviointeja ja omia tuntemuksiasi nyt verkkokurssin suoritettuasi.

Seuraavaksi voit katsoa aiheeseen liittyvän videon.

[text_block style=”style_1.png” align=”left”]

Powered by: Kostet Oy

[/text_block]